יום שני, 9 בספטמבר 2013

קדירת אורז, עוף ונקניקיות




היו לי כמה דרישות מוקדמות למנה - מהיר (ברור, אמצע שבוע...), טעים (ברורררררר), בסיר אחד (כי אין לי כוח), עוף (כי תשעה חודשי הריון לא הייתי מסוגלת אפילו להריח עוף ועכשיו אני חוגגת על החזרה לטעמים שאוהבת), נקניקיות (כי אין מה לעשות, נקניקיות / שניצל עם קטשופ עדיפים על הבן שלי מכל גורמה...). והנה מתכון שעונה ממש על כל הדרישות.
 
מצרכים:

עוף אחד - מחולק לחלקים או כרעיים
כ-12 נקניקיות (חצי מהן אפשר חריפות או קבנוס)
1 בצל קצוץ דק
1 פלפל ירוק מתוק גדול קצוץ דק
3 מקלות סלרי קצוצים דק
3 עגבניות, גדולות קצוצות
2 כוסות אורז
3 כוסות מים
תבלינים: פפריקה מתוקה + חריפה, מלח, פלפל שחור 
הכנה:
מחממים שמן בסיר רחב ומטגנים בו בצל, פלפל ירוק, סלרי ומטגנים תוך ערבוב. מוסיפים את הנקניקיות. מטגנים קצת. מוסיפים את העגבניות והתבלינים, מערבבים. מניחים מעל את מנות העוף ומבשלים כחצי שעה - 40 דקות באש נמוכה. לא מוסיפים מים, נותנים לעוף להתבשל במיצים שנוצרים.

מוסיפים 2 כוסות אורז ואת תבלין הגריל ומערבבים. מוסיפים את המים ומביאים לרתיחה. מבשלים עוד כחצי שעה באש נמוכה. משהים בסיר סגור כרבע שעה ומערבבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה