לחיצה על קישור תפתח את הרשומה לקריאה בחלון חדש
- החופש גדול עליי
- בית ספר ללימודים או בצפר לצפירות ורייטינג
- פולני אך אופטימי - על הרפורמה המתוכננת בחינוך העל-ייסודי
- הרף יורד, הוא עוד יפול לנו על הראש
- מה אנחנו רוצים מהם?
- דרוש בדחיפות: שיפור תדמיתי של מערכת החינוך.
- רק האהבה תנצח. מחשבות על טיול "מסע ישראלי מבראשית".
- עז ללא תמורה? על הרפורמה בחינוך העל היסודי
- שעון קוקיה. על שעון נוכחות במקום עבודה.
- מהן המילים? על הקשר בין טכנולוגיה לשטחיות ועל מכתבים מחו"ל
- מה נרצה למצוא במנהרת הזמן? על תכנית הלימוד לבגרות בהיסטוריה
- גם הם היו בני אדם.מחשבות לפני הנסיעה לפולין(חלק ראשון בינתיים)
- מעטפות וחורים במסננת. מחשבות לפני הנסיעה לפולין (חלק שני)
- תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם. רשמים מהמסע לפולין חלק ראשון בינתיים.
- שיר אחרי הגשם. רשמים מהמסע לפולין חלק שני(וכנראה שלא אחרון)
- מסילה לשום מקום. רשמים מהמסע לפולין- חלק שלישי
- חדש מול ישן, רצוי מול מצוי. על בחינות והטבע האנושי.
- אנחנו בכורסא. מסקנות כיתתיות מיום הזיכרון לרצח יצחק רבין
- אוואנטי פופולו. המבחן כאמצעי או מטרה? מה מצופה משר החינוך?
- אני טקסט פוליטי. לנפח או לדווח.
- על חינוך משמעותי. דברי שאמרתי בערב סיכום יב.
- דברים שרציתי לומר. על מה שלא כתבתי לטקס יום הזיכרון לרבין.
- החופש גדול עליי
- בית ספר ללימודים או בצפר לצפירות ורייטינג
- פולני אך אופטימי - על הרפורמה המתוכננת בחינוך העל-ייסודי
- הרף יורד, הוא עוד יפול לנו על הראש
- מה אנחנו רוצים מהם?
- דרוש בדחיפות: שיפור תדמיתי של מערכת החינוך.
- רק האהבה תנצח. מחשבות על טיול "מסע ישראלי מבראשית".
- עז ללא תמורה? על הרפורמה בחינוך העל היסודי
- שעון קוקיה. על שעון נוכחות במקום עבודה.
- מהן המילים? על הקשר בין טכנולוגיה לשטחיות ועל מכתבים מחו"ל
- מה נרצה למצוא במנהרת הזמן? על תכנית הלימוד לבגרות בהיסטוריה
- גם הם היו בני אדם.מחשבות לפני הנסיעה לפולין(חלק ראשון בינתיים)
- מעטפות וחורים במסננת. מחשבות לפני הנסיעה לפולין (חלק שני)
- תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם. רשמים מהמסע לפולין חלק ראשון בינתיים.
- שיר אחרי הגשם. רשמים מהמסע לפולין חלק שני(וכנראה שלא אחרון)
- מסילה לשום מקום. רשמים מהמסע לפולין- חלק שלישי
- חדש מול ישן, רצוי מול מצוי. על בחינות והטבע האנושי.
- אנחנו בכורסא. מסקנות כיתתיות מיום הזיכרון לרצח יצחק רבין
- אוואנטי פופולו. המבחן כאמצעי או מטרה? מה מצופה משר החינוך?
- אני טקסט פוליטי. לנפח או לדווח.
- על חינוך משמעותי. דברי שאמרתי בערב סיכום יב.
- דברים שרציתי לומר. על מה שלא כתבתי לטקס יום הזיכרון לרבין.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה