יום שלישי, 1 באוקטובר 2013

עשבים שוטים

כל אחד והתחביבים שלו. אחד התחביבים שלי - להכריז על דיאטה. פעם בכמה חודשים זה בא. הנה. עכשיו. בדיוק אחרי החגים. זה זמן מעולה להתחיל בדיאטה. וספורט כל בוקר, אני אקום חצי שעה לפני כל יום ואעשה ספורט ולא אעצור עד שלא אכנס לג`נס שלי מהתיכון השוכב עזוב במעמקי הארון בתור ארוחת ערב (דיאטטית למדי) של עש. בעצם לא, הגזמתי. ספורט ובעיקר - לקום חצי שעה לפני כל בוקר - זה כבר מתחום מדע בידיוני ואין סיכוי שזה קורה לי בגלגול הזה. או לפחות עד הפנסיה. או לפחות עד שהילדים יגדלו... אז לפחות נשלוט קצת בנעשה בצלחת.
כל דיאטה טובה מתחילה מניקוי מקרר, הכרזה דרמטית ש"אין מה לאכול" וזעקות שבר של "אי אפשר להתחיל דיאטה בבית הזה!". ואז אני פותחת רשימת קניות במילות הקסם: "שתי אריזות עלי בייבי". ואז עליי בייבי יושבים אצלי במקרר. מסתכלים על עגבניה משמאל וגבינה בולגרית 5% מימין ומתחננים - נו, תכיני כבר סלט! עלי בייבי זה דבר מאוד טעים. אך גם מתקלקל מהר. ואז גיליתי פשטידה. כן, מעלי בייבי. טעימה. מושלמת לארוחת צהריים בעבודה (עם אותם עגבנייה וגבינה בולגרית ליד) וללא תחושה של "אני בעונש". וחוץ מזה - מי אמר שבשביל לרזות צריך לאכול רק עשבים? פרות אוכלות עשבים והן לא בדיוק רזות.....

מצרכים:
1 כף שמן זית
250 גר` עלי תרד חתוכים
150 גר` עלי בייבי (או 5-6 עלי חסה גדולים) חתוכים
2 ביצים
2 כפות קמח רגיל
250 גר` גבינה לבנה 5%
100 גר` קוטג` 5%
100 גר` בולגרית 5% מפוררת
תיבול: מלח, פלפל שחור גרוס
הכנה:
לחמם מחבת עם קצת שמן זית ולטגן את התרד כמה דקות.
בקערה לערבב את הביצים, הקמח והגבינות. להוסיף את התרד ולתבל.
להעביר לתבנית ולאפות בתנור שחומם מראש לחום של 180 מעלות כ-35 דקות.


מקור להשראה: חנה שאולוב, ספר הפשטידות שלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה