יום רביעי, 25 בספטמבר 2013

בברלין היאוש פחות נוח. על החוקים החדשים ברשות השופטת.

באמת הגיע הזמן שמישהו יעשה סדר ב"מקדש החילוני/השמאלני/התל-אביבי/האשכנזי (הרי חייב לדחוף עדתיות כדי לקבל עוד תמיכה מהחברה לקיפוח בע"מ). מישהו שיגיד להם שהם כבר לא שולטים במדינה, שהזמנים השתנו, שזה כבר לא מפא"י ובן גוריון. עכשיו זה שלטון העם האמיתי. שלטון הרחוב, ולא שלטון מגדל השן. צאו מהסרט בשחור-לבן, ברוכים הבאים למציאות- ישראל במאה ה-21  כבר לא שמאל, ישראל היא אקסטרה אקסטרה לארג'.
הרי ישראל רק נחלשת בגלל הרשות השופטת. כל החוקים לזכויות האדם משדרים חולשה כלפי האויבים. זכויות אדם זה טוב לאירופה ולאשכנזים שהגיעו משם. כאן באזור שלנו זה משדר חולשה. למה למישהו שמבצע פשע נגד העם הנהדר שלנו מגיע עורך דין על חשבוננו. ועד שמכניסים אותו לכלא. וכאילו ששם הוא סובל, ארוחות חינם ולימודים על חשבוננו. בסוף גם משחררים אותם בשביל חייל אשכנזי ושמאלני אחר. דמוקרטיה טובה למצב של שלום לא של מלחמה.
ובמלחמה הזאת אנו מפסידים לא בגלל האויבים הגלויים, אלא בגלל האויבים הסמויים שלנו. אלו שתוקעים סכין בגב האומה. הכוונה היא לשמאלנים האלו שבטח ימכרו את אמא שלהם בשביל קצת כסף מהשמאלנים באירופה. גם לזה כבר דואגים. לחוק שיאסור עליהם לקבל תרומות ממדינות. העם שלנו נשלט בידי קבוצת שמאלנים עולמית שמטרתה להשמיד אותנו. המדינה לא צריכה להתכופף בגלל אמנות בינלאומיות שנכתבו על ידי מדינות שלא מקיימות אותן בעצמן. כן, השמאלנים זאת הבעיה הגדולה שלנו. הם אויבים שקשה לזהות. הם משחקים אותה לאומיים, אפילו חלקם משרתים בצבא, וככה שולטים בנו מבפנים. לכן צריך להילחם בהם גם בשיטות שלהם.
צריך לנצל סוף סוף את הדמוקרטיה לטובת העם, ולא לטובת השמאל. לצאת בתעמולה רחבה, להקצין את העמדות עד שנביא לצדק אמיתי ולגאווה לאומית. אנחנו הרי העם הנבחר, העם הכי טוב, זה שמניע את התרבות העולמית. אחרי שנשתלט על מערכת המשפט ונטהר אותה מכל השמאלנים נוכל להביא להצלחה לאומית. לצערנו צריך גם ללכלך את הידיים בפעולות אלימות זמניות, במקביל להשתלטות על מערכת המשפט.
בשביל זה יש לנו צעירים. הנוער המצוין שלנו. הם יתקפו מטרות אויב ומטרות שמאל. אנחנו נשתוק, אולי אפילו נגנה את האלימות תוך כדי תהיות האם אין כאן קונספירציה של האויב. נשרוף מסגדים, נשחית רכוש ונחמם את השטח. רק כך נדע מי האויב שלנו ומי איתנו. ומי שלא איתנו נגדנו.
בשביל זה צריך להשתלט על מערכת המשפט. להוציא צווי חירום שיכלאו את כל השמאלנים שיפתחו את הפה שלהם נגד העם המובחר שלנו. צריך איזה אירוע כזה שיזעזע גם את המרכז וגם את הרוב הדומם. אולי נפוצץ את הקבר של בן גוריון, או פיגוע בכותל, או אפילו בבית המשפט שלהם. נוכל תמיד להאשים את השמאל ולהגיד שהמדינה בסכנה. נכניס כמה שמאלנים לכלא והשאר ישתקו. ואז נוכל להקים כאן מדינה אמיתית שלנו. לשלוט בשטחים שהם שלנו היסטורית, להחזיר את ההלכה והמוסר של העם שלנו...
בוא נעצור כאן. התסריט נשמע אמיתי ומפחיד. חוקי נאמנות, חוקים שמבטלים את הפרדת הרשויות, פעולות תג מחיר, רצח ראש ממשלה, נשמע דמיוני? אצלנו בישראל זה לא יכול להתרחש. אנחנו הרי אומה מתורבתת, אור לגויים. האמנם? הסימנים כבר כאן. גם ברומא ובברלין חשבו שזה לא יכול להיות, הסוף ידוע. נסו לדמיין את הקטע בגרמנית. מי שמכיר את ההיסטוריה לא יכול שלא לראות את הדמיון. אכן, ארץ ישראל בסכנה. ביטול האופי הדמוקרטי יוביל לביטול האופי היהודי. זה לא רק חלום רע, זו המציאות.
ואנחנו? אנחנו לא קשורים לכל זה. אנחנו הרוב הדומם, המרכז השקט. לא יוצאים להפגנות משום צד. לא מגיעים לבתי משפט, רק מנסים להתפרנס ולגדל ילדים בריאים וטובים. כל הקטע הזה לא קשור אלינו. חולף מולנו. הרוח הקיצונית פוגעת רק בשמאל הקיצוני, היא לא תגיע אלינו. אם לא נראה לא נשמע ולא נדבר, אז לא ניפגע. האמנם?


בברכת המשך גשמי ברכה, כי תמיד יהיה אפשר לדבר על מזג האויר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה