יום שני, 11 ביולי 2016

שוקולד, מנטה, אבקת סוכר.

עוד חודש עבר במהירות. רק מצמצתי והופ, כבר אמצע הקיץ. ובמנטקה יש לנו חומר גלם קייצי ומרענן במיוחד - נענע. נכון שחודש קודם הכנתי טארט שוקולד לבן ונענע? אז ממש הקדמתי את זמני. היה אתגר שוקולד לבן, ואני שילבתי אותו שילוב מושלם עם נענע. וקיבלתי חודש אחר כך את נענע כחומר הגלם הנבחר. לא הייתה לי שום בעיה להכין הפעם טארט נענע ושוקולד לבן, אבל החלטתי לגוון. גם השילוב הקלאסי של נענע ולימון כבר היה כאן (מי אמר עוגת לימונענע ולא קיבל?). אז הפעם שידכתי לזר הנענע שלי שוקולד מריר. הרבה שוקולד מריר. וגם קצת חמאה. והרבה סוכר. יצא טעים במיוחד.

תציצו גם למה אחרים הכינו. זה המרענן הרשמי של הקיץ, כדאי לכם.


עוגיות פאדג' שוקולד ונענע.



מצרכים:

270 גרם קמח לבן רגיל
1 כפית אבקת אפיה
270 גר' סוכר לבן
45 גרם קקאו
1/2 כפית מלח
100 גרם חמאה
2 כפות שמן
200 גרם שוקולד מריר
3 ביצים
1 כפית תמצית וניל
10 גרם עלי נענע

אבקת סוכר - כ-50 גרם

הכנה:

לערבב בקערה את הקמח עם אבקת האפייה. להוסיף מלח, קקאו ו-100 גרם סוכר.

בקערה נפרדת להמיס במיקרו את החמאה יחד עם השמן והשוקולד. לערבב להמסה מלאה. להוסיף לקמח ולערבב יחד. להוסיף את הוניל ואת הביצים ולערבב לתערובת אחידה.

בעזרת בלנדר מרסקים את עלי הנענע יחד עם הסוכר שנותר. להוסיף את הסוכר הירוק לתערובת ולערבב לבצק אחיד.

לכסות את התערובת ולהניח במקרר בערך לשעה.

לגלגל מהבצק הקר כדורי שוקולד קטנים, לשטח ולטבול באבקת סוכר. לסדר בתבנית אפיה מרופדת בנייר אפייה במרווחים.

לאפות בתנור שחומם מראש לחום של 180 מעלות 15 דקות.

טעים טעים ושוקולדי במיוחד:



לא היה כל כך מה לצלם בתהליך ההכנה. זה סוכר ירוק שהבלנדר שלי הפיק. המצאה מצוינת, אני לגמרי חושבת לשלב בקינוחים נוספים:



תכינו תה. הנענע כבר בפנים:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה