יום שלישי, 17 בספטמבר 2013

סלט של אהבה


זה לא לכבוד 14 לפברואר שמתקרב. סתם הייתה לי שיחה משעשעת הערב עם הבן שלי. יש לי תחושה שהדור של היום (כתבתי והרגשתי ממש זקנה!) חווה חוויות בקצב מחסרר, הרבה יותר מהיר מאשר שזכור לי. החיים כמו רכבת הרים מטורפת. החשיפה ל"עולם הגדול", לטוב ולרע. ופתאום הילדון שלי בן חמש היום בשיחת ערב שלנו מספר לי שהוא מאוהב.
- אתה מאוהב? במי אתה מאוהב?
- במאיה (יופי!  לדעתי הילדה הכי יפה בגן. וגם הכי חכמה. טעם יש לו, לילד הזה...)
- באמת? ומה זה אומר שאתה מאוהב במאיה?
- שאני אתחתן איתה (וואו, תוריד את הקצב! תעצרו את העיר, אני רוצה לרדת...)
- ומאיפה אתה מכיר את המילה "מאוהב"? מי מדבר על אהבה בגן?
- מה זאת אומרת, כולם. (טלנובלה נוסח גן חובה...)
- כולם בגן מאוהבים במישהו או מישהי?
- כן. (או קיי,זה  שווה חקירה)
- ואבירם? במי הוא מאוהב?
- אבירם מאוהב ברוני.
- ורוני גם מאוהבת באבירם?
- אני חושב שכן.
- איזה יופי. רגע, ומה עם מאיה, אתה חושב שגם היא מאוהבת בך?
- אני לא יודע. אני אשאל אותה מחר (פרומו לטלנובלה - הפרק הבא - הישארו איתנו!)
- באמת תשאל אותה, זה מעניין. ומי עוד מאוהב בגן?
- כמעט כולם.
- ורון? במי הוא מאוהב?
- בנעמי.
- ונעמי גם מאוהבת ברון?
- לא, נעמי מאוהבת באבירם (שברון לב ראשון...)
- ומה עם רון, הוא עצוב בגלל שנעמי מאוהבת באבירם?
- לא, הוא לא עצוב. הוא לא יודע (וואלה... מה שלא יודעים לא כואב לנו... )
- ואיתן? במי הוא מאוהב?
- איתן לא מאוהב. אני חושב שגם גילעד ח. לא מאוהב באף אחד (גילעד נוסף בגן :) שלנו גילעד ב.)
- באמת? טוב... ואיציק?
- איציק גם מאוהב ברוני. (הבנתי מי הילדה הכי מקובלת בגן...)
- ואופק?
- אופק מאוהב באסנת.
- ואלמה במי מאוהבת? (אני ממשיכה לחקור)
- אלמה מאוהבת ברון. וגם נעמי.
- רגע, אבל אמרת שנעמי מאוהבת באבירם?
- גם ברון. לפעמים היא מאוהבת באבירם ולפעמים ברון, היא עדיין לא החליטה (הילדה הזאת, נעמי, ניגשה לבעלי יום אחד ואמרה לבעלי!! שהוא חתיך... אז אכן קשה לה להחליט...)
- הבנתי אותך. ומי עוד מאוהב במי?
- לי וטופז מאוהבות בגושה.
- מה, שתיהן?
- כן.
- איזה כיף לגושה. ובמי הוא מאוהב?
- בגילעד ח. (אוי, החיים, החיים......)
 אז לכבוד הגן המאוהב והילד המאוהב קבלו סלט מאוהב. מה יכול להיות יותר מאוהב מסלט פירות, מתוק, מרענן ומנוקד בתותים אדומים לוהטים. עם קצת נגיעות של נענע ירוקה זוהרת בשביל להדגיש את הקונטרסט והצבעוניות של החיים.
מצרכים:
בוודאי אפשר לגוון בפירות ובכמויות לפי הטעם...
בשבילי פירות "חובה" -
כ-300 גר` תותים
קופסת שימורים קטנה (200 גר`) של אננס משומר חתוך ומסונן מהמיץ
1 בננה חתוכה לטבעות
חופן אגוזי מלך חתוכים גס
 
לפעמים מוסיפה גם תפוח חתוך לקוביות קטנות, גם אגס יכול בכיף להצטרף לחגיגה.
 
לרוטב -
200 גר` יוגורט לבן רצוי חמוץ כמו דנובה
1-2 כפות דבש
רבע כפית קינמון
כמה עלי נענע חתוכים קצוץ
ובגרסה למאוהבים הגדולים - כמה כפות ברנדי טוב...
 
הכנה:
 
לחתוך את הפירות ולשים בקערה גדולה. לערבב את כל מרכיבי הרוטב הטעים ולשפוך על הפירות.

 
ולקינוח - הדבר הכי מתוק שיש... תגידו לי אתם אם למאיה יש סיכוי...
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה